OK, det er forstået

Dette website bruger cookies for at forbedre din oplevelse af sitet. Ved at fortsætte, accepterer du brugen af cookies. Læs mere om cookies her.

Fuld fart på de offline medier


Glæden ved at sidde med et flot magasin i hænderne går aldrig af mode, derfor tør vi roligt sige, at der stadig er liv i tryksagerne selvom mange i dag satser stort på online medier. 

 

Med Færch Plasts nye visuelle identitet har vi skabt tre nye brochurer for produktkategorierne 'Fresh Meat', 'Food to Go' og 'Ready Meals'. De tre brochurer har et stærkt visuelt udtryk og skiller sig ud på markedet.

 

Færch Plast CSR rapport for 2016 er også blevet opgraderet til den nye visuelle identitet. På trods af sine 48 sider fremstår rapporten, med det nye design, let og overskuelig for læseren. 

 

De fire brochurer virker selvfølgelig også online. Se dem her: 

 

Fresh Meat

Ready Meals  

Food to Go

CSR rapport 2016

 

no matter   .   Nupark 51   .   7500 Holstebro    .  tlf. 2532 2505   .   info@nomatter.dk