OK, det er forstået

Dette website bruger cookies for at forbedre din oplevelse af sitet. Ved at fortsætte, accepterer du brugen af cookies. Læs mere om cookies her.

TRIAX vælger no matter som designpartner


TRIAX er en international leverandør af innovative, hightech løsninger for modtagelse og distribution af TV, radio og internet. Virksomhedens produkter og løsninger anvendes af bl.a. broadcastere, kabeloperatører, lokale netværk og private hjem.

 

TRIAX omsætter for ca. 750 millioner kroner og har ca. 350 ansatte med hovedsæde i Hornsyld. Salget varetages af ni salgsselskaber og mere end 60 distributører.

 

I forbindelse med at TRIAX skulle have udarbejdet en brand manual, blev no matter valgt som deres kommende designpartner. Brand manualen er virksomhedens nye køreplan for den fremtidige visuelle indentitet. Den indeholder bl.a. identitetsbærende og signalgivende elementer, som skal styrke virksomhedens produkter og brand.

 

Manualen sikrer ligeledes ensartethed i al grafisk materiale på tværs af afdelinger og ikke mindst landegrænser.

 

Efterfølgende har vi udarbejdet design til messestande, emballage og brochurer mm.

 

I sommeren 2015 blev TRIAX solgt til en investeringsfond og i forbindelse med udskillelsen fra den tidligere koncernprofil, har no matter udarbejdet et nyt logo. 

 

Processen med at skabe et nyt logo er væsentlig opgave Der ligger mange følelser, meget historie og mange visioner i det, man gerne vil udtrykke i sit nye logo. Det har derfor været en spændende og krævende opgave, som vi synes, der er kommet et rigtig godt resultat ud af. 

 

TRIAX er et interessant selskab, og vi er naturligvis stolte af at have designet et logo og en markedsprofil, der har en så stor berøringsflade. 

 

Se mere under vores referencer

 

no matter   .   Nupark 51   .   7500 Holstebro    .  tlf. 2532 2505   .   info@nomatter.dk